Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2017, 00:11 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Heb ik ook gedaan smartmeter geweigerd en het was goed. Drie weken later een brief dat mijn meters zijn afgekeurd en er moeten nieuwe geplaatst worden en 1x raden wat? Het wordt er doorheen geduwd. Riekt naar oplichting. Aangifte doen en een nieuwe domme meter eisen, want dit kan zo natuurlijk niet. Ga eventueel ook consumentenorganisaties erbij betrekken, avrotrosradar, consumentenbond, e.d. Mogen we weten welk netbedrijf hierbij betrokken was? Niet perse. De meters worden steekproefsgewijs gecontroleerd en als de afwijking hiervan buiten wettelijke normen valt moet het energiebedrijf de meters binnen 18 maanden vervangen. Het energiebedrijf heeft die verplichte vervanging gewoon gecombineerd met de uitrol van de slimmer meters die toch bezig is. Iemand die de slimme meter weigert heeft nog steeds een afgekeurde meter die vervangen moet worden. De kans dat er nog analoge meter geplaatst gaan worden is verwaarloosbaar, het beste waar je op kan hopen is een domme digitale ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha