Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2017, 15:26 door Anoniem

Door Anoniem: Door Briolet: Door Anoniem: … terwijl de oplossing nog niet bestaat. In feite wisten maar twee mensen, of een heel beperkt groepje mensen van dit lek… En hoezo kon MikroTek vorige week al een fix voor hun firmware uitbrengen? Het is dus al eerder gedeeld met CERT etc. Je kunt je hooguit afvragen of ze wel tijd genoeg gegeven hebben. De oplossing dragen ze zelf aan in de vorm van een kleine aanpassing op het WPA & WPA2 protocol. Inderdaad, donderdag was alles al gepatcht alleen wisten we nog niet van het lek wat ze hadden gepatcht ;) MikroTik heeft gewoon laten zien hoe serieus je dit soort zaken moet nemen, schandalig dat tot vanmorgen nog niet 1 andere partij een patch had (op beta's na). Jawel hoor. 30 augustus: OpenBSD. Schandalig dat het bij de rest zoveel langer heeft moeten duren. :) Zo beperkt was het groepje niet dat er van wist. Blijkbaar zijn alle leveranciers op tijd op de hoogte gesteld.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha