Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2017, 17:57 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Heb ik ook gedaan smartmeter geweigerd en het was goed. Drie weken later een brief dat mijn meters zijn afgekeurd en er moeten nieuwe geplaatst worden en 1x raden wat? Het wordt er doorheen geduwd. Riekt naar oplichting. Aangifte doen en een nieuwe domme meter eisen, want dit kan zo natuurlijk niet. Ga eventueel ook consumentenorganisaties erbij betrekken, avrotrosradar, consumentenbond, e.d. Mogen we weten welk netbedrijf hierbij betrokken was? Niet perse. De meters worden steekproefsgewijs gecontroleerd en als de afwijking hiervan buiten wettelijke normen valt moet het energiebedrijf de meters binnen 18 maanden vervangen. Ja, maar kom op: een domme meter die drie weken later alweer wordt vervangen en dan natuurlijk door een slimme meter? Dat lijkt op een truuk om de slimme meter er door te drukken als het vaker mocht gebeuren en als die post waar is (daar kan je ook niet altijd zondermeer vanuit gaan hier) dan wil ik wel eens weten welke netbeheerder zich hier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha