Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2017, 13:48 door Anoniem

Zojuist heb ik bij een tankstation niet kunnen betalen met een biljet van 200 euro. Het te betalen bedrag was bijna 100 euro. In feite komt het dus bijna op hetzelfde neer als een pakje kougom kopen en met een biljet van 100 euro betalen. Niettemin moest ik een formulier van een incassobureau invullen als was ik niet in staat te betalen. Los van de vernedering die een dergelijke situatie met zich meebrengt, moet ik waarschijnlijk ook nog 9 euro incassokosten betalen omdat ik niet op tijd heb betaald. Wat vinden jullie van deze situatie? Je eigen verantwoordelijkheid. Want je wil ons toch niet vertellen dat je niet wist dat je in Nederland bij de pomp niet kan betalen met een biljet van 200 euro ? Toch neem je kennelijk bewust het risico, waarna je wordt geconfronteerd met de gevolgen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha