Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2017, 20:07 door Anoniem

4 maanden geleden heb ik bij de Media markt een Lenovo P2 gekocht. Na onderzoek bleek dit gewoon het beste toestel met de eis dat het Android 7 moest draaien en een accuduur heeft van 3 dagen of langer en een bepaalde stand van techniek (geheugen, CPU, connectivity). Ik doe er 5+ dagen mee. Nu heeft Lenovo aangegeven dat er geen opvolger komt. En dat er geen fix komt voor Blueborne en dit issue. Nu verwacht ik van een winkel en fabrikant dat een toestel toch zeker 2 jaar na aanschaf van updates wordt voorzien. Wat zijn nu de implicaties want a) er is kwalitatief geen ander toestel wat aan mijn eisen voldoet, b) er ook geen toestel is met de zelfde specs voor die prijs. Welk recht heb ik als consument nu, want mijn huidige telefoon is onbruikbaar. Ik kan bluetooth niet aanzetten en Wifi kan ik ook niet meer gebruiken. Eigenlijk is het toestel dus gewoon defect.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha