Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-10-2017, 00:56 door Anoniem

Door NedFox: Dit document gaat over digitale dienstverlening naar de burger, Hier heb je als burger he-le-maal niets aan, als... niet over ICT systemen bij de politie, niet over ICT systemen bij het leger, niet over ICT systemen bij de belasting, ... de systemen erachter, zoals dit rijtje, een rommeltje zijn. maar puur over de communicatiemiddelen die de (lokale) overheid gebruikt als dienstverlening naar de burgers toe. "Nee meneer, we staan u niet te woord als u niet eerst elektronies een afspraak gemaakt heeft, gaat u maar naar huis om naar onze website te gaan of ons te emailen." 'Maar ik ben nu hier.' "We kunnen niets, meneer." Dit is dan de gekuisde versie van een echt gebeurde interactie tussen een burger met wat digitaal getransformeerde ambtenaren. En dan blijkt de eerstvolgende "mogelijkheid" voor zo'n "afspraak" ergens volgende week te zijn. Gek genoeg tellen ze dat geintje niet op bij de gepubliceerde wachttijden voor bijvoorbeeld een verplicht te dragen bewijs van bestaan. En als ik dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha