Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2017, 10:01 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb geen idee wat voor banaan van een systeembeheerder ze daar hebben zitten als die al niet in staat is om zoiets simpels als een SPF record in te stellen. Ik ga mee met post #1 om een minister oid van technologie in te gaan zetten (mits die uiteraard verstand van zaken heeft) Een SPF instellen met een no-fail is eenvoudig in te stellen. De rest natuurlijk ook, maar dan heb je wel wat extra mensen nodig op je helpdesk. Uit de tijd dat providers afdwongen dat hun klanten voor uitgaande mail hun mailservers gebruikten, zullen er nog veel mensen hun uitgaande mail, bij thuiswerken e.d., op die manier versturen. Dat komt dan niet meer aan. Leg dat maar eens uit. Goede implementatie van SPF (en DMARC en DKIM; en doe dan gelijk STARTTLS en DANE) vergt veel voorbereiding en onderzoek. Denk ook eens aan al die marketing afdelingen die externe partijen gebruiken voor het versturen van mailings. Ik heb een vraag langs zien komen van een dergelijke partij die vroeg om alle IP adressen van Amazon op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha