Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2017, 10:15 door Anoniem

Ik vermoed dat er door ISPs nu extra aandacht is voor SPF. Ik forward de e-mail van een oude (door XS4All overgenomen) provider naar een apart daarvoor aangemaakt e-mail adres van mijn huidige provider (XS4All), en lees deze onregelmatig met de webmail van XS4All. Dit gaat tot nu toe goed. Mijn vraag is: Wat als dit forwarden door toedoen van XS4All niet meer goed gaat. Verdwijnt dan alles als spam in mijn webmail? Dan kan ik namelijk de webmail van het oude e-mail adres gaan lezen als work around. Of verdwijnen sommige berichten wel, maar andere berichten niet? Versturen doe ik haast niet meer met de oude e-mail, dus dat kan mij minder schelen als verloren inkomende mail op het oude e-mail adres. Ik krijg regelmatig spam op het oude e-mail adres, dus dan weet ik tenminste dat deze nog werkt ;-) P.S. Ik vond het forum /dev/null wel toepasselijk gezien de problematiek. P.S. Ik zie dat mijn vragen ook al gedeeltelijk in https://www.security.nl/posting/536615/E-mail+Tweede+Kamer+was+kwetsbaar+voor+spoofing ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha