Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-10-2017, 17:51 door Bitwiper

Door Whacko: Voor zover ik weet heeft SPF helemaal niks te maken met FORWARDEN van mails.een geforwarde mail komt dus van het adres dat het forward, niet van de originele afzender. En zal dus altijd gewoon goed gaan en niet in je spam belanden. Want dan heeft het gewoon te maken met de SPF van de originele afzender. Het probleem zit hem vooral in het automatisch laten doorsturen van e-mail (denk bijv. aan een promovendus, die na promotie een "postdoc" baan bij een andere universiteit krijgt, wiens eerste universiteits-e-mail adres bekend is bij veel vakgenoten, die later vragen kunnen hebben over onderzoekspublicaties; het account vervalt na vertrek maar inkomemde mail wordt nog een tijd doorgestuurd). Als je handmatig op doorsturen drukt heb je zelden last van SPF (want de meeste clients vervangen de oorspronkelijke envelop-afzender en de body-afzender door degene die op "doorsturen" drukt). Gegeven iemand met een e-mail account y@mailsrv2 die haar mail automatisch laat doorsturen naar z@mailsrv3, en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha