Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-10-2017, 20:26 door Anoniem

Door Anoniem: Ik vermoed dat er door ISPs nu extra aandacht is voor SPF. Ik forward de e-mail van een oude (door XS4All overgenomen) provider naar een apart daarvoor aangemaakt e-mail adres van mijn huidige provider (XS4All), en lees deze onregelmatig met de webmail van XS4All. Dit gaat tot nu toe goed. Mijn vraag is: Wat als dit forwarden door toedoen van XS4All niet meer goed gaat. heb je het over een demon probleempje? hoorde dat ze dat erfgoed aan klanten ooit in hun maag gesplitst gekregen hebben in opdracht van kpn. en dat ze daar intern een grote hekel aan demon en alles wat ze daarvoor aan extra energie moeten besteden. oud demon klanten hebben overerfde rechten waar de provider niet zomaar vanaf kan, zeg maar net zoals het privacy dilemma dat ze van gongrijp hebben georven. men zit eraan vast, dus dat probleem wat je schetst van het wegvallen van diensten zal nog wel meevallen. een heel nieuw account aan laten maken kan ook en dan ben je ervan af. het voordeel kan dan ook zijn dat je dan eindelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha