Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2017, 13:37 door Anoniem

Goed dat de Consumentenbond aandacht aan dit soort onderwerpen besteedt. Hopelijk zetten ze dit ook door. Maar zelf kun je ook (wat) actie ondernemen. N.a.v. dit verhaal heb ik - naar de bedrijven/organisaties waarvan ik klant ben - een reactie gestuurd, waarin ik om opheldering heb gevraagd. Als basis heb ik de voorbeeld brief [inzage] gebruikt die op de website van de AP staat: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/voorbeeldbrieven Meer specifiek heb ik gevraagd of en zo ja, welke persoonsgegevens er aan FB zijn verstrekt en op grond waarvan dat is gedaan. Voor zover ik weet heb ik namelijk nimmer uitdrukkelijke toestemming gegeven. Nu 4 weken wachten op een reactie (als die komt....). tzt plaats ik hier nog wel even kort de uitkomst.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha