Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-11-2017, 08:11 door Anoniem

Door Bitwiper: In de basis heb je mogelijk gelijk, maar banken kunnen ook gebaat zijn bij enige flexibiliteit (gedogen dus). Ik heb ooit bij een zakelijke bank gewerkt als automatiseerder. Voor de webapplicatie was ik primair degene die intensief met security, infrastructuur en interne accountants samenwerkte om de beveiliging van de webapplicatie goed te krijgen en te houden. Men was daar natuurlijk reëel genoeg om te snappen dat je niet kan afdwingen dat mensen geen wachtwoorden, pincodes of tokens delen, maar van jouw idee dat de bank er wel bij gebaat is als men dat doet kan ik me niets herinneren. Zo gingen we er niet mee om. Het eenduidig kunnen traceren waar de bron van dingen die misgaan ligt is in het belang van zowel de bank als de klant, en daarbij is duidelijk dat als er conflicten ontstaan de afhandeling ook voor de bank aanzienlijk ingewikkelder wordt als bij klanten mensen elkaars credentials hebben gebruikt om te frauderen. Als dat tot juridische procedures leidt (wat ik niet heb ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha