Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2017, 11:57 door Anoniem

Door Kaler: Goed dat oplichters gemeld worden aan het publiek door de Politie. Want inderdaad, oplichters zijn gehaaid en als je een tel niet oplet hebben ze je. Maar is het tegenwoordig niet zo dat er bij de meeste taxi bedrijven de mogelijkheid bestaat om bij de chauffeur per pin te betalen? Het verhaal hier moet natuurlijk "ik heb geen bankpas" bevatten - want als je wel een bankpas heb is het excuus om cash geld te lenen van een voorbijganger meteen weg - die wijst je dan gewoon de dichtsbijzijnde pin automaat. Ik snap alleen niet meteen hoe de smartphone _van het slachtoffer_ erin gepraat wordt . Het wekt idd meer vertrouwen als je iemand _op z'n eigen telefoon_ kunt laten zien dat het geld 'meteen terug' is , maar het lijkt me lastiger om dat erin te praten. En omdat er specifiek gebruik gemaakt wordt van een ABN Amro app lijkt het me dat je je slachtoffers dan beperkt tot degenen die ABN Amro gebruiken . Of zouden mensen dan ook nog ergens de (nep) "ABN App" gaan staan downloaden zodat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha