Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2017, 19:27 door Bartha

Vorig jaar enkele producten via internet gekocht bij IOBIT. Voor de betaling moest ik een machtiging verlenen. De duur van het product gold voor een jaar. IOBIT kwam na installatie te pas en te onpas (laatste tot vervelens toe) met aanbiedingen van andere producten, zodat ik het jaar maar uitzat, maar een géén geval een verlenging wilde. Vorige week echter kreeg ik echter nieuwe activeringscodes toegestuurd en de melding dat de finaciele afhandeling binnen 5 werkdagen zou plaatsvinden. Ik heb Avangate een mail gestuurd dat ik in 2017 geen enkel product had besteld. Twee dagen later kreed ik een mail van Avangate dat ik in aanmerking kwam voor een refund van het bedrag dat ik vorig jaar had betaald, maar dat de bank deze refund niet had geaccepteerd. Of ik mijn naam, bankrekeningnummer, BIC-code etc maar even bekend wilde stellen om de refund alsnog in orde te kunnen maken. Ik heb met de bank contact opgenomen en daar adviseerde men mij om daar niet op in te gaan. Enkele dagen laten bleek er middels ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha