Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-11-2017, 03:54 door Anoniem

IOBIT moet je kunnen aantonen dat je een abonnement bij ze hebt lopen. Een machtiging geven voor een eenmalige betaling is kostbaar, dus als een bedrijf dat vraagt zit er meestal een abonnement aan vast. Lees de kleine lettertjes van je overeenkomst nog eens door, daar staat vast in dat de dienst per jaar een verlenging heeft en je tot een paar weken voor de nieuwe termijn kan opzeggen. Als je aan een doorlopende dienst vast zit en je hebt die niet op tijd stop gezet dan ben je het hele bedrag schuldig aan het bedrijf. Stopzetten na het eerste jaar kan volgens nederlands recht iedere maand. Het resterende bedrag hoor je dan met verrekening van de tijd dat je contract nog wel bindend was. Maar ook dan moet je eerst het hele bedrag eerst betaald hebben. Ga niet wachten op aanmaningen en incassoburos. Als je een contract blijkt te hebben gaat geen rechter die kosten voor je kwijtschelden. Je had al veel eerder moeten bedenken of dit geen doorlopende dienst was en een rechter gaat er niet in mee dat je lui ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha