Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2017, 14:42 door Anoniem

Door Anoniem: In het BE systeem dient een gebruiker in te loggen op zijn internetbankier-toepassing en dat gebeurt dmv een klantnummer en een responsecode (die werd hier dus mooi ingegeven). Bij een overschrijving hoger dan 1000 euro wordt er bij de meeste banken gevraagd om de begunstigde eerst te registreren waarbij er opnieuw een responsecode moet ingevoerd worden. Misschien kan je dat omzeilen door meerdere kleine overschrijvingen te doen. Uiteindelijk dien je ook je overschrijving te bevestigen waarvoor je opnieuw een responsecode nodig hebt. Heeft de bewuste persoon dan echt meermaal zijn responscodes ingegeven? Dat zal wel. Maar je moet gewoon bedenken dat voor _ontzettend veel_ mensen al die nummertjes voodoo zijn die ze gewoon overtikken , zonder begrip dat ze daarmee onbepert transacties autoriseren. Het concept 'pincode is privé' is er dan netjes ingeramd, maar de waarde van die transactie codes, TAN codes van al die tokens is bijzonder vaag . En logisch, want je krijgt telkens een andere en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha