Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2017, 13:12 door Anoniem

Of het bewees weer eens hoe of Mitnick gelijk had met zijn social engineering hacks waarschuwingen. De enige die er niet op klikte was natuurlijk die lieve mevrouw aan de balie, want zij beschikt over een grote hoeveelheid sociale intelligentie en heeft al vele collega's van later toepassen van reputatie management gered. De oefening had wel intern moeten blijven. Ik zou het ook doen onder de IT-ers zelf. Wat is de versie van de naamservers? Die horen we immers niet zo te zien. Welke security headers zijn er ingesteld? Hebben we sri-hashes nodig? Overhoor de hap maar eens? Vergeet niet dat een hele grote hoeveelheid beveiliging berust op het principe "security through obscurity". Het had zo nooit naar buiten mogen worden gebracht, maar je weer wel gelijk waar de 'oenen' binnen je organisatie zitten. Op de webpagina had men al vaak genoeg de eigen klanten hiervoor gewaarschuwd. Belangrijk eigen leermoment. Vind de nieuwe webpagina outlay echter naadje, maar dat geheel ter zijde.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha