Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2017, 15:58 door Anoniem

De ICO linkt naar een document waarin wordt uitgelegd wat voor eisen de databeschermingswetgeving stelt als het om security gaat. Leuk, maar de gemiddelde eindgebruiker haakt af als hij/zij dit moet lezen, laat staan begrijpen. Bij de "installatie" van een nieuw parlementslid hoort de ICT-afdeling een heldere korte instructie beschikbaar te stellen in taal die de eindgebruiker snapt. Kort, helder, duidelijk. Over wat je wel en niet mag doen. En waar ze terecht kunnen voor vragen of hulp. Met de nadruk erop eerst iets te vragen voordat ze zelf een oplossing bedenken. Laat ze zo nodig voor de eerste toegang naar de helpdesk toe komen. Dan zien ze een gezicht, en weten ze waar ze moeten zijn. Lekker handig voor later. Of laat de helpdesk er zelf langs gaan. Klantenbinding. :-) Een "staff handbook" van 233 pagina's gaat echt niet van voor tot achter door iedereen gelezen worden. Misschien door 1 medewerker van de betreffende politicus. En die moet daarna de rest onderwijzen/ondersteunen. Dan weet je al waar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha