Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-12-2017, 15:25 door Anoniem

Door Anoniem: Ze kunnen hoogstens weigeren software support te bieden als je een alternatieve W10 versie hebt geinstalleerd. Of je de restore naar de fabrieksinstellingen gewoon factureren. Dit is een deel van het antwoord dat ik ontving van Acer over hoe ik moest upgraden naar Windows 10 Pro: Wij wijzen u er op dat, indien het toestel ooit moet binnenkomen en er staat Windows 10 Pro op, de kans groot is dat u dan dient te betalen voor een softwareherstel. De kosten hiervan zijn € 66,55. Daarna hen factureren voor herstel van schade, veroorzaakt door hun handelen. Terugzetten van de laatste goede backup ad € 100. Het terugzetten van een oud OS op een systeem kan redelijkerwijs niet in rekening gebracht worden, zeker in die gevallen, dat MS de installatie van W10 heeft gepusht. Dan is het een noodzakelijke software update geweest en moeten ze het accepteren. Alleen bij storingen, die veroorzaakt worden door software die niet compatible is met de hardware, hebben ze gelijk, maar dan zou MS ook geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha