Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2017, 16:23 door Tha Cleaner

Dit gaan gewoon een hoop gezeik en on tevreden klanten opleveren. Nu heb je 1 leverancier die overal verantwoordelijk voor is. Straks koopt de consument zijn enigenspul, en is daarna kwaad op de provider als die ondersteuning nodig heeft. Afgezien de consument eigenlijk helemaal geen updates door voer Door Anoniem: De providers zullen sowieso iets moeten wijzigen i.v.m. de aankomende GDPR wetgeving die in mei 2018 van kracht word. Waarom zou de provider iets moeten aanpassen voor de GDPR? Hun eigen netwerk zit niet achter consumenten elektronica. Als bedrijf moet je bij een datalek bepaalde zaken kunnen aantonen, ook vanuit de logboeken van de router/firewall en dat is nu niet mogelijk. Waarom zou dat nu niet mogelijk zijn? Hun eigen netwerk zit gewoon achter professionele firewalls. De KPN experia box V10 kent überhaupt geen logboeken (en bridge mode..:-()Voor een thuisnetwerk voldoende. Afgezien dat een thuis firewall eigenlijk alles van binnen naar buiten door laat. Er is dus geen logging nodig, want ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha