Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-12-2017, 19:30 door W. Spu

Door Spiff: Ten slotte - Heeft iemand na eerste week van december nog ergens artikelen of forumposts gelezen die iets aangaven over een oplossing van het probleem door Microsoft die verder gingen, en beter zouden moeten helpen, dan het door Microsoft aanpassen van ExpiryDate van de voor Windows Update essentiële bestanden? En heeft iemand nog wat vernomen over het oplossen van het probleem in organisaties, waar het niet enkele, maar duizenden systemen betrof, zoals W. Spu eerder aangaf? Op internet is weinig actueels meer over dit probleem te vinden. Ik heb diverse oplossingen gelezen en ook gehoord dat het probleem spontaan verdween. Binnen organisaties met Windows 7 probleem systemen worden volgens mij handmatige oplossingen toegepast of met scripts gewerkt om Windows Update weer aan de praat te krijgen. Als het goed is (althans dat hoop ik) is Microsoft nog steeds bezig het probleem op te lossen of hebben ze inmiddels een nieuwe oplossing klaar. Hopelijk blijven mensen zoals Jack (Door Anoniem, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha