Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-12-2017, 21:31 door askingalot

Dag Allen, Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn laptop met Windows 10 en ESET antivirus. Ik vermoed malware/hackaanval doordat er een portscan is geweest en ik een phishingmail kreeg van "Apple" dat ik een cloudservice had aangekocht nadat ik 20 minuten daarvoor naar cloudservices en Apple (beide afzonderlijk) gezocht had. Zonder overigens ergens iets van gegevens achter te laten. Dit was op mijn telefoon die al een tijd kuren heeft, dus mogelijk ligt daar het eerste probleem wel. Ik was gister al bezig geweest mijn laptop naar fabrieksinstellingen te zetten om schoon te beginnen. Dat werkt niet omdat hij in het proces aangeeft delen niet te kunnen wissen, voor mij ook een alarmbel. Ook heb ik ooit een vage melding gehad over iets van een server die te druk was, ik ging uit dat het een van mijn programma's was maar dat vind ik nu ook verdacht omdat ik zoiets nooit eerder had gezien. Gezien een niet geheel tevreden gevoel over ESET (support) heb ik die er afgehaald met fabrieksinstellingen wissen en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha