Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-12-2017, 15:00 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Wat een flauwekul. een forward is nergens voor nodig. Beter is een autoreply in te stellen, met verzoek aan de verzender de werk gerelateerde mail te sturen naar een ander mailadres. Hoe ga je dat doen met nieuwsbrieven waar diegene op ingeschreven staat? Ik ken er sowieso eentje waar je niet zo maar op kan komen als nieuwe collega. Dus dan kan een forward of volledige toegang tot de mailbox zeker handig zijn. Ook voor nazoeken van afspraken die in het verleden gemaakt zijn is toegang tot de mailbox cruciaal. Misschien cruciaal, maar wettelijk gezien volgens mij niet toegestaan. Denk aan 'privé'-werk gerelateerde emails, zoals klachten, OR activiteiten etc. Het beste advies is dan ook voor die cruciele mailtjes een afdelings mailbox in te stellen. Dat is volledig legaal, en je krijgt ook geen klachten over privacy

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha