Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-12-2017, 15:25 door Anoniem

Aldus de PF in hun FAQ over het incident: Onze ICT is goed op orde. De bestaande systemen waren en zijn goed beveiligd. Dit hebben we in 2016 laten onderzoeken en daar kwamen onze procedures en afspraken zeer goed uit. Weer een gevalletje Diginotar. Die hadden ook op papier alles op orde. Toch ging het mis omdat de beschreven procedures niet gevolgd werden. Dat je geslaagd bent (en een papiertje hebt) betekent nog niet dat je kan rijden, blijkt maar weer. Bij de PF zal het ongeveer zo gegaan zijn: Na de salariskosten voor het personeel en gratificatie (bonus) regelingen voor de directie, wordt het restant van het jaarlijkse budget waarschijnlijk als volgt verdeelt: - Allereerst de leuke speeltjes (zoals de nieuwste iphone, ipad, en dure leasebak), want je moet niet onderdoen voor je gesprekspartners bij overheid, zorg en besdrijfsleven. - Vervolgens inhuur van "expertise" bij bevriende clubjes. - Als er dan nog geld over is, inhuur van de goedkoopste oplossing voor de ICT behoefte van de PF. Want ICT ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha