Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-12-2017, 10:16 door Anoniem

Door Anoniem: Grappig als dit soort mensen na een incident dan hard roepen "IK BEN GEHACKED!"... Nee niet gehacked, maar je wachtwoord is gewoon geraden... Grappig dat ontwerpers van systemen toestaan dat dergelijke zwakke wachtwoorden worden gebruikt. Alleen de gebruiker de schuld geven vind ik te gemakkelijk (zeker wanneer het bijvoorbeeld gaat om medewerkers, op systemen van de werkgever). Verder multi-factor authenticatie gebruiken, waardoor onderschepte/geraden wachtwoorden al snel nutteloos zijn. Tenzij de hacker daar boven de multi-factor authenticatie weet te kraken of te omzeilen. Alles is in principe te kraken maar 2FA is toch weer een extra barrière. Het is net als met gewone inbrekers, ze kiezen eerder een goedkoop slot om uit te boren dan een SKG*** slot. Alleen bij hacks op belangrijke personen zullen ze meer moeite doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha