Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-12-2017, 12:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Het standaard BIV sausje wordt weer uitgekotst. Krijg ik ook altijd weer over me heen van security nonono's als ik zeg dat ik als security officer me niet met beschikbaarheid bemoei want de business is verantwoordelijk voor de beschikbaarheid. Werkelijk? Dus als niemand meer kan aanloggen omdat jij als security officer een blunder hebt gemaakt dan heeft dat geen invloed op de beschikbaarheid van de systemen? En als ransomware kritische data versleuteld heeft omdat de beveiliging zoals die jij hebt ingericht toch niet helemaal waterdicht blijkt te zijn is de business verantwoordelijk voor het niet beschikbaar zijn ervan?Als niemand meer kan inloggen, kan dit verschillende oorzaken hebben, En kan een onderdeel van de security officer zijn rol zijn. Maar nog steeds vaak icm met de business, icm de impact van het probleem. Is het probleem hierna nog steeds niet acceptabel voor de business, dan de business hier actie op moeten nemen. En ga er niet mee schermen dat backups in dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha