Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2018, 16:35 door [Account Verwijderd]

Als je door de ING bank wordt geforceerd om het wachtwoord te vernieuwen vanwege het feit dat het te lang geleden is dat je het voor de laatste keer hebt gedaan - dat heb ik ondanks mijn routine om het bij mijn belangrijke wachtwoorden regelmatig te doen een keer meegemaakt - kom je voor een vervelende verassing te staan. Na invoeren van je oude wachtwoord kom je op een pagina waar je het nieuw wachtwoord moet invoeren, maar de ING stelt restricties aan de lengte en het gebruik van speciale tekens.... En nu komt de aap uit de mouw: In tegenstelling tot de vrijwillige wachtwoordwijzigingsprocedure kun je nergens op deze specifieke vernieuwingspagina de restricties nalezen. Naar een andere ING pagina gaan waar deze informatie te vinden is gaat niet want je bent nog niet ingelogd. Je oude wachtwoord is slechts herkend. Méér niet. Héél irritant als je telkens weer opnieuw tracht een wachtwoord aan te maken maar dat het door een of meerdere van deze beperkingen niet wordt geaccepteerd. Misschien is de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha