Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2018, 01:11 door Anoniem

Door Anoniem:Zet nou gewoon in je terms of use dat dat niet mag.Wat wil je met die terms of use bereiken? Veel hosters hebben (al dan niet copy past) terms of use. Uiteindelijk is het aan de policy makers of die terms of use passen bij de hoster en aan de uitvoerders hoe ze die terms of use interpreteren binnen de hoster. Je abuse melding vergezellen met de mededeling dat een klant niet voldoet aan een tou van de hoster heeft geen waarde als je daarmee geen invloed kan uitoefenen op de snelheid en inhoudelijke behandeling van je klacht door die hoster. Als we nou toch aan het mekkeren zijn: hosting providers zouden ook eens wat moeten doen aan klanten die de hele dag aan het portscannen zijnJe kan als hosting provider je tijd maar een keer besteden. Er moet dus gekozen worden. Heb je liever dat ze die overlast van portscans aanpakken (met nauwelijks risico en wat je als ontvanger makkelijk zelf kan negeren) of heb je liever dat ze hard optreden om die phishing, c2 services en fraude beter bestrijden? Als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha