Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2018, 10:31 door Anoniem

Door Briolet: Had ik niet verwacht. In mijn eigen mailserver is IMAP toegang van buiten Nederland geblokkeerd in de Firewall. Toch heb ik bij geen enkele geteste mail app problemen met IMAP gehad. Als dat via een externe server gelopen was, had die server vast niet in Nederland gestaan en was mail ophalen geblokkeerd. Ik vind het heel onlogisch dat mail ophalen via een externe server loopt. De enige reden die ik zo kan bedenken is het bespioneren van de mail. Had ik zelf ook niet verwacht,maar hou bij welke ip adressen bij mij IMAP connecties maken en kunnen inloggen.Had eerst het idee dat het account misschien gehacked was, maar het geheel traceren leverde op dat het servers van MS waren die braaf de mail via IMAP op kwamen halen. Blokkeren van de ip's leverde ook op dat de Outlook App geen mail meer binnen kreeg. (Getest door er een andere e-mail app naast te zetten en een mail te sturen) BlueMail heeft op hun site wel iets staan over mail die via hun servers loopt. Dat zal vast niet pop3 of imap ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha