Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2018, 11:59 door karma4

Door Anoniem: ... Neem geen genoegen met zogenaamde "administratieve uitschakeling" van een nieuwe slimme meter, dat lost de problemen van een slimme meter niet op omdat de netbeheerder dan nog steeds volledige controle heeft over de meter en dus ermee kan doen wat ze willen zonder dat de gebruiker het weet. Instellingen en firmware (het besturingssysteem van het apparaat) kunnen worden aangepast. Er is geen beheer- en controlemechanisme voor de gebruiker. Verzamelde data wordt met commerciële bedrijven gedeeld. Er zijn lekken gemeld als gevolg van deze praktijk. .... Aangezien het software draait is nu net de eis dat die bijgewerkt moet kunnen worden. Dit is de taak van het meet en regelbedrijf. Onbegrijpelijk dat je je eigen tegenstrijdigheden niet ziet. Nu betaal ik altijd netjes de rekening maar wat als je een conflict hebt met je leverancier ? Het netwerkbedrijf is niet dezelfde eenheid als je energieleverancier. Kijk de energierekening maar na dan zie je dat ze apart benoemd zijn net zoals de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha