Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2018, 12:36 door Anoniem

Als professional, die zijn werkzaamheden bekwaam uitvoert, moet je je toch helemaal niet druk maken over dergelijke zaken ? Men zou het wel moeten melden, maar het zou mij als IT-er *niets* uitmaken of de klant de sessie opneemt. Niet mee eens. De klant mag netjes een melding hiervan doen, en daarna is het geen probleem. De reden dat ze dit doen is belangrijk, omdat ze ermee je urenfacturatie kunnen beoordelen, en inderdaad of je een fuckup maakt die je corrigeeert, en voor beide factureert, maar ook om je kennis en kunde later voor een breed publiek beschikbaar te maken, of usernames af te vangen die je als leverancier nodig hebt om upstream zaken te downloaden. Fijn als ze je geheime licentiecodes opslaan, of in je gmail gaan screenshotten waarmee je je zelf in hun omgeving een txt file mailt. Als ze aangeven waarvoor ze het doen, en dat ze het nergens anders voor gebruiken prima, alternatief is einde contract met de klant. (of bij het volgende klanttevredenheidsonderzoek een camera-team mee. ;-)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha