Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2018, 14:11 door Anoniem

Als ze aangeven waarvoor ze het doen, en dat ze het nergens anders voor gebruiken prima, alternatief is einde contract met de klant. (of bij het volgende klanttevredenheidsonderzoek een camera-team mee. ;-) Als klant zou het voor mij al snel einde contract zijn met leverancier, indien de leverancier denkt te kunnen bepalen wat ik doen aan logging, audit trails en dergelijke op mijn eigen infrastructuur. Ook zou ik me gaan afvragen waarom de leverancier zich hier druk over maakt. Op zich klopt het dat men het zou moeten aankondigen. Maar als je kundig en zelfverzekerd bent, dan zou je je beter over andere zaken druk kunnen maken. De reden dat ze dit doen is belangrijk, omdat ze ermee je urenfacturatie kunnen beoordelen, en inderdaad of je een fuckup maakt die je corrigeeert, en voor beide factureert, maar ook om je kennis en kunde later voor een breed publiek beschikbaar te maken, of usernames af te vangen die je als leverancier nodig hebt om upstream zaken te downloaden. Usernames capturen ? Mijn klanten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha