Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-01-2018, 09:01 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Als professional, die zijn werkzaamheden bekwaam uitvoert, moet je je toch helemaal niet druk maken over dergelijke zaken ? Men zou het wel moeten melden, maar het zou mij als IT-er *niets* uitmaken of de klant de sessie opneemt. Je argument klinkt enorm als "ik heb toch niks te verbergen"... Bedenk wel dat het hier niet gaat om het opnemen van wat iemand doet op zijn eigen werkstation, maar om beheerhandelingen op een systeem van een ander. Dan zit iemand nadrukkelijk niet in zijn eigen wereldje te werken maar op een plek waar je mag verwachten dat er niets overbodigs wordt gedaan (omdat elke handeling een zeker risico op ongelukken meebrengt, zeker als je beheerrechten hebt, en je wilt niets kapot maken; en omdat het systeem domweg niet bedoeld is als werkstation van de beheerder). Je gaat in deze situatie niet op het systeem van een klant je e-mail checken of websites bezoeken (zelfs niet de websites die je informatie opleveren voor wat je op het systeem van die ander aan het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha