Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-01-2018, 09:38 door Anoniem

Door Legionnaire: Het probleem is niet alleen dat je gebeld wordt, maar ook zelf naar support belt. Omdat men W7 wou upgraden via het web en een meldiing kregen, dat de 'key' niet geverifieerd kon worden en contact op genomen moest worden met de helpdesk. Hackers hebben hier gretig gebruik van gemaakt, om je modem of mobiel zo geconfigureerd, wanneer men het supportnummer belde, doorverbonden werd naar een nummer van hun. Ze doen zich voor als Microsoft support, vragen je instellimgen aan te passen, je doorverwijzen naar een URL om software te downloaden en installeren, zodat men mee kan kijken en zeggen dat er kosten aan verbonden zijn. De meeste gebruikers trappen hierin, door gebrek aan kennis en dat kun je ze niet kwalijk nemen. Betalen. geven volledige toegang en de hackers verwijderen de melding, maar installeren te gelijk software om je systeem ten alle tijden te kunnen overnemen en beheren. Dit zijn de uitzonderingen. Bij 99% van de gevallen is dit niet het geval. Daar worden de modem of mobiels ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha