Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2018, 00:15 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Voorlopig kan je het beste rustig even afwachten hoe het verloopt. Intel heeft vandaag een oproep gedaan om hun patch voor spectre niet aan te brengen omdat hij teveel problemen veroorzaakt: https://newsroom.intel.com/news/root-cause-of-reboot-issue-identified-updated-guidance-for-customers-and-partners/ Ja. maar helemaal passief afwachten (zo lees ik je suggestie) is niet raadzaam. Intel geeft wel een zinnig advies - uit de oude toverhoed; dat wel, maar toch: (citaat)...We continue to urge all customers to vigilantly maintain security best practice and for consumers to keep systems up-to-date. Waarom zij - Intel - een verschillend handelen adviseren voor Customers (klanten) en Consumers (gebruikers) vind ik een beetje raadselachtig want beste beentje voor zetten door niet als een blinde alles aan te klikken wat onder de cursor komt, doen we al (toch?...) en de zaak up to date houden is een raad die we al kennen sinds de noodzaak van patchen duidelijk werd. Feitelijk stipuleren zij extra ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha