Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2018, 13:28 door Wim ten Brink

Door Anoniem: Ik vond die TAN-code op een papieren lijst al sowieso gevaarlijk. Eén inbraak in je huis en je had ook nog een bankprobleem. Nee, nu hoef je alleen nog maar je mobieltje met app te verliezen. Maar goed, moet je je echt druk maken om dergelijke frauduleuze handelingen? Uiteindelijk meld je de diefstal of verlies aan je bank en die blokkeert dan je rekening. Alle transacties vanaf het moment van diefstal zijn dan verdacht en indien iemand geld heeft overgemaakt naar een andere rekening dan is dat eenvoudig te volgen omdat dit een digitaal spoor achterlaat. Dat geld kan dan verder worden doorgesluist van de ene rekening naar de ander maar dat neemt vaak enige tijd in beslag en iedere rekening die daarbij betrokken is, wordt dus verdacht. Nee, het grootste probleem is dat ze je pasje jatten en bij een flappentap gaan innen. Of geld overmaken naar een andere rekening en vanaf die rekening gaan pinnen. Dan hebben ze het uiteindelijk contant in handen. Alleen, als de pinautomaat ook een camera ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha