Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2018, 20:06 door Woopie

Ik snap helemaal niets van de bovenstaande commotie. Ik bankier gewoon nog steeds op de (kuch) ouderwetse manier bij de ING en dat bevalt mij nog steeds prima. Overschrijvingen, accept-giro's, pinnen bij de automaat, het gaat allemaal probleemloos. Een keer per maand naar de brievenbus lopen om de opdrachten te posten en alles is 3 dagen later overgemaakt. Het enige wat ik moet onthouden is mijn pincode, die ook alleen voor mij is, zelfs mijn partner kent die niet, dat wil de bank nu eenmaal zo. Zodra overschrijvingsformulieren bijna op zijn, krijg ik automatisch, geheel vanzelf, een nieuw boekje toegestuurd. Alleen voor enveloppen moet ik bellen, zo'n 2 á 3 keer per jaar. Saldo weten? 1 girofoontje later weet ik het, 24/7 en vanuit het buitenland tegen normale telefoonkosten. Over het algemeen weet ik op enig moment -bij benadering- wat er nog op de rekening staat, dus dat gebeurt zelden. Ik kan mijn saldo ook checken bij een ING-automaat en dat is zelfs gratis. Uiteraard krijg ik ook (1x p.m.) papieren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha