Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2018, 19:01 door Anoniem

Het lijkt me dat de services van banken in principe voor alle Nederlanders toegankelijk moeten zijn. Dat betekent dat je klanten niet kunt verplichten een smartphone te gebruiken voor bank-diensten. Wat de ING dus blijkbaar wel van plan is m.i.v. 2019. De marketeers van ING, levend in hun snelle digitale wereld, realiseren zich onvoldoende dat er nog andere werelden zijn. B.v. de wereld van mensen die een smartphone niet kunnen of willen betalen. Of de wereld van mensen die een smartphone niet kunnen gebruiken b.v. vanwege ouderdom, ziekte/handicap of overgevoeligheid voor straling. Die laatste categorie 'overgevoelig voor straling' zal bovendien sterk groeien de komende decennia door het toenemend gebruik van draadloos toepassingen overal (werk, thuis, school). Kortom ING: kijk even verder dan de neus van jullie marketeers lang is en sluit niet tientallen procenten van je klanten uit van betaal-diensten door het afschaffen van TAN-codes. Je maakt het de 'weglopers' lastig omdat ze moeten overstappen naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha