Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2018, 22:42 door Anoniem

Door Anoniem: Niet heel verwonderlijk als je je particuliere klanten al jaren als vuil behandelt, gewenste privacy niet respecteren, klachten negeren, klanten weg bonjouren, kortom slechte service in combinatie met een onsterfelijk arrogante houding van niemand maakt ons wat. Als elke ontevreden klant een ddos voor haar rekening zou nemen zou deze bank vermoedelijk nooit meer online komen. Overigens geldt dit ook voor een bank als de ing, stond die niet op de tweede plaats met storingen? We weten niet wie er dost maar het zou dus niet heel veel verbazing wekken als de oorzaak regelrecht te herleiden is naar het eigen gedrag. Of dit soort protest wel of niet slim is of mag is weer wat anders, begrijpelijk is het zeer. Wat een trieste reactie. Als je niet tevreden bent stap je gewoon naar een andere bank over. Ik heb geen klachten over ABN AMRO. Ddos aanvallers zijn heel zielige types.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha