Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2018, 23:29 door [Account Verwijderd]

Even koffiedik kijken: Het lijkt vanavond wel de beurt aan de ING. Ik merkte het om 22:00 uur Continue bezig met een TLS-Handshake die maar niet af komt (Linux - Pale Moon) Zojuist eindelijk een flits op kunnen vangen van mijn saldo maar bij het schakelen naar de pagina overschrijven na verloop van tijd de melding: "De ING is tijdelijk niet bereikbaar, onze excuses". Of dit het gevolg is van een ddos aanval? Dat kan ik niet zeggen. Misschien zijn ze wel aan het 'stoeien' met hun "new Look" die begin februari on-line moet zijn, en vlot het niet zo met de java-scriptjes o.i.d. ;) Enkele dagen terug was ik nog witheet van het gedoe rond verlaten van het TAN code model door de ING en was me aan het orienteren op de LACH NIET :).... ABN-Amro die wel een ddos in zijn maag gesplitst kreeg. Ach weer wat om te overdenken. Zo blijf je van de straat ;)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha