Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-01-2018, 21:12 door Legionnaire

Door Anoniem: Door Legionnaire: Een medewerker van de bank komt altijd met de smoes dat het druk is en er naar gekeken wordt, terwijl ik zonder moeite het hele netwerk intern kan benaderen... Legionnaire is weer van de partij, nu met toegang tot het hele interne netwerk van de ABN AMRO. Zo'n storing kost de bank klauwen met geld. Die "smoes" is dus gewoon werkelijkheid; zij willen ook zo snel mogelijk de lucht weer in. Ik ben weer van de partij en deel mij ervaring...voor meer uitleg van mij, zie post: 1 DDos per seconde. Met die 'smoes' van de werknemer van de bank, weet ik ook wel wat de oorzaak is. Ook al zal hij op de hoogte zijn wat er werkelijk aan de hand is, wat mij sterk lijkt, dan nog zal de werknemer alsnog niet mogen zeggen wat de werkelijke oorzaak is en zo het vertrouwen in de bank in gevaar brengen. Tevens is het zo'n technisch verhaal, dat 99% van de klanten er toch niets van snapt en dus het zelfde te horen krijgt wat ik ook kreeg. Bij een systeem wat niet werkte, had ik geen toegang tot ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha