Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2018, 15:07 door Anoniem

Omtzigt van het CDA laat weten dat de burger altijd centraal moet staan in digitale overheidscommunicatie. Dus zodra de communicatie niet digitaal is, hoeft de burger niet meer centraal te staan? Omtzigt stelt dat de Belastingdienst geen kennis heeft welke belastingplichtigen berichten uit de Berichtenbox wel of niet geopend hebben. Hij roept de regering in een motie (pdf) dan ook op om te monitoren welke belastingplichtigen berichten uit de Berichtenbox niet binnen drie weken geopend hebben, zodat ze herinnerd kunnen worden aan het bericht. Tevens verzoekt Omtzigt de regering om jaarlijks te rapporteren over hoeveel berichten tijdig geopend zijn door de gebruikers en welke maatregelen genomen zijn om ervoor te zorgen dat mensen hun berichten lezen. Wat voor maatregelen heeft dhr. Omtzigt in gedachten. dat er een politieman bij de betreffend eburger gaat staan, die hem verplciht om het bericht digitaal te lezen? Of dat er een herinneringsbercihtje gestuurd wordt naar de betreffende burger viz ijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha