Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2018, 09:34 door Anoniem

Door Anoniem: Alleen zo jammer dat Bitdefender om de haverklap vraagt of we opnieuw gaan rebooten, heb het zelfs gehad dat ik net weer ingelogd was om aan de volgende boot cycle te beginnen, alleen om BD te updaten. Dit is hoofdzakelijk de reden dat ik BD's licentie niet verleng. Kaspersky vraagt nooit of we gaan rebooten, zelfs niet nadat ze hun engine hebben geüpdatet. Ik heb anders toch echt meegemaakt dat Kaspersky Small Office Security soms vroeg om de pc te herstarten voor een update. De melding zie je dan staan wanneer je het programma opent of aan een statusverandering van het icoontje in de Windows system tray. Met Bitdefender Internet Security 2018 is standaard aangevinkt dat een reboot wordt uitgesteld. Je krijgt dan geen prompt te zien om te herstarten. Dat bij het opstarten de prompt verschijnt is ongelukkig, maar net zoals veel andere antivirusprogramma's wordt bij het opstarten gecontroleerd op updates. Een probleem wat ik wel heb is dat bij scanschema's in Bitdefender een uur wordt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha