Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2018, 15:50 door Legionnaire

Kostelijk om al die reacties te lezen en de de grote verschijdenheid die men bekent om het probleem te tackelen. De ene zegt, dat vroeger alles beter was en gaat weer terug in de tijd. Weer een ander, gooit een paar maanden oude backup er overheen. Een enkeling neemt de moeite om infomatie in te winnen via de site of gaat nog en stapje verder gaat en Microsoft Nederland belt. Maar de meesten zijn het wel met elkaar eens, dat het altijd de schuld bij de ander ligt en in dit geval aan Microsoft. Het ligt nooit aan de gebruiker en zeker niet aan de hardware waar men mee werkt. Ik geef je het te doen om een OS te schrijven en daarnaast ook nog er voor te zorgen dat het wereldwijd up to date blijft of regelmatig de rotzooi van en ander moet patchen...Bill Gates is zo rijk geworden door het verkopen van rotzooi... Nu even stof om over na te denken, gratis gegeven door een oude rot in het vak, die ook door schade en schande zijn kennis heeft vergaard. Wat is er nou mooier dan het probleem zelf op te lossen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha