Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2018, 11:25 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb dit wel omdat ik het al jaren heb, maar als ik nu nog moest kiezen zou ik gewoon 1 tarief nemen. Met één telefoontje naar je energieleverancier (niet de netbeheerder!) is dat gewijzigd. Vanaf dat moment worden de twee standen gewoon bij elkaar opgeteld en heb je nog maar één tarief. Heb ik ook gedaan, veel beter zo. Want nu hoeven we niet meer op te letten dat de was en de vaatwasser pas na 23.00 uur gestart worden (of alleen in het weekend). En omdat we vaak thuis zijn is dat zonder meer veel handiger. We zijn nu na 2 jaar op één tarief niets duurder uit dan daarvoor. Alleen als je een automatisch omgeschakelde (grote) boiler hebt heeft het dag/nacht tarief misschien nog zin. Dat wordt trouwens het volgende probleem, als die TF aansturing vervalt: dan worden die boilers 's nachts niet meer ingeschakeld en moet iedereen dat elke dag met de hand doen (of hem permanent aanzetten als dat kan). En er zijn heel wat boiler-bezitters die daarmee te maken gaan krijgen. Leuk als je wél ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha