Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2018, 15:14 door Anoniem

Door karma4: Door Anoniem:Ik ben het met je eens. Hier . Maar wil je niet argumenteren dat het slachtoffer beter op z'n accounts had moeten passen , en als die dat goed gedaan had de hack niet had kunnen gebeuren ? En dat de rechter met algeme IT ervaring weet hoe je op accounts moet passen - het word al zo vaak gezegd , net zoals je niet op snelwegen moet gaan lopen ? En dat de schade die de dader aanbracht door het hacken en posten maar gewoon bij het slachtoffer moet liggen - vanwege 'eigen schuld had je beter moeten beheren ga maar op de blaren zitten' Tenslotte, dat was je mening in een schadeclaim omtrent een onbruikbaar gelockte bedrijfslaptop . Of was of is account gehacked ? Man wat haal je er allemaal bij? Ik probeer een zo rechtlijnig manier van argumenteren te hanteren. Dat is: - kijk naar wat je weet, wat er als informatie over een situatie gegeven wordt. Als dat incompleet is, is er dan meer te vinden. Heb ik wat eigen achtergronden en missen die - Welke regels wetten aanwijzingen zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha