Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2018, 18:11 door Anoniem

Al bij al is het kwalijke dat de leverancier ook nog een verplichting tot Due Care heeft en deze verzaakt. De stellige bewering op basis van het ontwerp dat de keylogger niet bij legitieme gebruikers zou zijn geactiveerd stelt niet gerust, in tegendeel komt dat neer op bewijs dat men te weinig deskundigheid heeft van kwetsbaarheden en de manieren waarop cybercrime deze vindt en misbruikt om daar deugdelijk inzicht in te hebben. Legitieme gebruikers hebben er geen behoefte aan om onvoldoende beschermde infrastructuur kant en klaar op hun machines geplaatst te zien waardoor vervolgens hun risico geKowsolea'd te worden van het toch al veel te hoge niveau nog eens verder opgekrikt wordt. Alleen maar 'geld terug' is niet genoeg. Het is niet te veel gevraagd dat als ze dat overkomt, dat er voor gezorgd wordt dat de reputatieschade met terugwerkende kracht ongedaan gemaakt wordt. In de tussentijd is dit een illustratie waarom het goed is dat de nieuwe GDPR zo streng is. Inderdaad, op het moment dat toch de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha