Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-02-2018, 09:00 door Anoniem

Door Anoniem: Hoe zie jij het dan voor je ? Hallo U spreekt met anoniempje. Kan ik mij abboneren, of kunt U mijn bestelling nakijken ? Btw, vanuit het oogpunt van de privacy kan ik geen informatie verstrekken, op basis waarvan U mij kunt helpen ? ;) Er is verschil tussen een klant helpen en het gesprek opnemen voor trainingsdoeleinden. Je moet je bekend maken om geholpen te kunnen worden, maar voor het gebruik van de persoonsgegevens voor training, wat een ander doel is dan waar de klant voor belt, moeten ze apart toestemming aan je vragen. Ik heb die vraag de laatste tijd een aantal keer moeten beantwoorden. Steeds ging dat met zo'n telefonisch menusysteem waar het als laatste vraag langskwam. Keuze 1 is instemmen met de opname, geen keuze maken is niet instemmen. Eigenlijk drukt de klant zelf op de opnameknop. Zo simpel is dat te implementeren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha