Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-02-2018, 15:56 door Anoniem

Door Anoniem: Als je bedrijven belt, hoor je vaak "dit gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden". Als in zo'n gesprek vervolgens persoonsgegevens worden opgenoemd (denk aan een financiële dienst of nagaan over een bestelling), moet er dan geen toestemming gevraagd worden? Je bent reeds geinformeerd over de opname. En je gaat zelf akkoord door vervolgens de gegevens te verstrekken. Wil je dat niet, dan kan je de telefoon ook ophangen. Waar is je eigen verantwoordelijkheid, en eigen keuze ? Niemand dwingt jou toch om verder te praten ? Je hebt daarin vaak geen keuze. Als je ophangt om vervolgens weer te bellen, dan krijg je dezelfde mededeling. Je belt vaak met een probleem wat opgelost moet worden, dus je hebt geen andere keuze dan te bellen. Je moet dan apart aangeven dat je niet wilt dat het gesprek opgenomen wordt, terwijl je dus in gesprek bent met iemand.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha