Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-03-2018, 09:54 door Briolet

Door PietdeVries: Heeft iemand zich hier eigenlijk ingelezen in het verhaal voordat 'ie reageerde? … …Geen aanmeldingsformulieren via Whatsapp, geen noodzaak voor vertrouwelijke informatie... Dat geldt misschien hoe het nu gebruikt wordt, maar de poll gaat expliciet over het regelen van een verzekering via WhatsApp. Bij een verzekering 'regelen' wordt normaal verstaan het aanvragen van een verzekering. En dan moet je die persoonlijke data wel aan de verzekering doorgeven. WhatsApp heeft echter geen mogelijkheid om chats te backuppen. (Behalve dan naar Google drive, waar het onversleuteld komt te staan). Voor domme chats is het niet-backuppen geen probleem, maar bij een verzekeringsaanvraag wil je dit natuurlijk wel documenteren voor de toekomst. Ik heb recent het backup programma van Samsung (Smart Switch) gebruikt, voordat ik mijn toestel een harde reset gaf. Daarna bleek dat data van WhatsApp helemaal niet in de backup gaat. Nee, bij een verzekering aanvraag wil ik toch echt goede documentatie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha